FacebookFacebook heeft eind vorige week aangekondigd dat ze een aanval op hun systeem hebben ontdekt waarbij aanvallers Facebook-toegangstokens hebben gestolen. Toegangstokens zijn het equivalent van digitale sleutels die aanvallers vervolgens hadden kunnen gebruiken om de accounts van anderen over te nemen.

Om u en uw klanten Facebook-account te beveiligen, heeft Facebook u en uw klanten mogelijk bij uw Facebook-accounts gelogd. Facebook zegt dat het loggen van gebruikers voorkomt dat aanvallers de tokens gebruiken om toegang te krijgen tot deze accounts.

Als u en / of uw klanten uitloggen bij uw Facebook-account, moet u zich aanmelden bij uw CAB Social - account en uw Facebook-accounts "vernieuwen" om ervoor te zorgen dat al uw berichten op uw Facebook-pagina's worden afgeleverd.


We hopen dat dit u niet al te veel ongemak bezorgt.

Lees de volledige verklaring van Facebook

 

blocklistU en uw klanten hebben nu de mogelijkheid om specifieke telefoonnummers en / of e-mailadressen te verbieden zich te registreren en deel te nemen aan loyaliteits- en dealsprogramma's.

Om telefoonnummers en e-mailadressen toe te voegen aan een klantenblokkeringslijst, meldt u zich aan bij het bedrijfsportaal, navigeert u naar Klantgegevens -> Geblokkeerd en voert u het telefoonnummer / e-mailadres in dat u wilt blokkeren in het betreffende veld.

Recaptcha LogoPlatform update: CAB Social

Je hebt nu de mogelijkheid om de reCAPTCHA spam-controle te voorzien aan je klanten deal en sweepstake-formulieren door op het "Activeer Spam Re-Captcha" vakje te klikken op het bewerk scherm van de deals en sweepstakes waaraan je de reCAPTCHA zou willen toevoegen.