cab social

2017 was een groot jaar voor ons hier bij CAB Marketing. We hebben veel om dankbaar voor te zijn; onze families, vrienden en natuurlijk onze relaties. Zonder u zouden we niet alle updates van ons platform hebben kunnen maken en we zouden natuurlijk niet het niveau van succes hebben gezien dat we hebben genoten. De tijd vliegt voorbij en het is moeilijk te geloven dat we alweer bijna 2 weken in 2018 zitten. We dachten dat het leuk zou zijn om enkele van de prestaties te benadrukken die we het afgelopen jaar hebben bereikt. Dankzij deze updates hebben onze huidige relaties gemakkelijker succes behaald en worden diegenen onder u aangemoedigd om meer met social media management te doen.

  • Goedkeuring na goedkeuring  - Soms, wanneer u verschillende sociale media-strategieën beheert, hoeft u alleen iemand mee te nemen om uw inhoudskalender te vullen. We hebben de mogelijkheid gecreëerd voor onze licentienemers om berichten van hun agenten goed te keuren voordat ze worden gepubliceerd om kwaliteitscontrole te garanderen.

  • Uitgebreide winkelwagenfunctionaliteit - CAB Social biedt bedrijven de mogelijkheid hun producten online te verkopen met een digitale winkelwagen. We hebben in 2017 veel verbeteringen aan deze functie aangebracht:
    1. Belasting toepassen per item of standaard één belastingpercentage voor alle producten.
    2. Stel een voorraad in voor producten en e-mailmeldingen wanneer de inventaris laag wordt. 
    3. Het gebruik van Google-directions op de afleveringsbon van de bestellingen.
    4. Voeg een retourbeleid toe.
    5. Optie om een ​​fooi bij de kassa op te nemen zodat klanten een fooi kunnen geven voordat het betalingsproces wordt voltooid.
  • Uitgebreide mogelijkheden en aanpassingen van deals en Sweepstakes-tools -
    1. Er kan aanvullende informatie worden toegevoegd aan de deals die aan klanten worden gestuurd, waaronder de bedrijfsnaam, bedrijfsinformatie / beschrijving, algemene voorwaarden, een logo of afbeelding die bij de verdiende deal moet worden gevoegd.
    2. Meer aangepaste velden voor extra gegevensverzameling inclusief verjaardag, pollvragen en meer.
  • Upload en post videobestanden - We hebben de mogelijkheid toegevoegd voor gebruikers om video's direct vanuit CAB Social naar Facebook- en Twitter-accounts te uploaden en plaatsen.
  • Zoeken en plaatsen  - Met deze nieuwe functie kunnen onze licentienemers en hun klanten artikelen zoeken met zoekwoorden om relevantere inhoud te plaatsen.
  • Geavanceerde analyse  - We hebben nieuwe social media en platformrapportages uitgerold naar onze licentienemers met diepere analytische informatie. Gebruikers kunnen rapporten aanpassen, opslaan en exporteren, hun eigen rapporten maken en zelfs gegevens analyseren over deals, sweepstakes en inhoudsbanners die op het platform zijn gebouwd.
  • Couponcodes voor facturering  - Onze licentienemers hadden al de mogelijkheid om clientbetalingen rechtstreeks van hun platform te incasseren. Dit jaar hebben we de mogelijkheid toegevoegd om couponcodes voor percentage en / of Euro te creëren en aan hun plannen en prijzen toe te voegen.  

Het bovenstaande is slechts een klein voorbeeld van de vele updates die CAB Social in 2017 heeft gemaakt. 

We kijken uit naar nog veel meer updates en verbeteringen in 2018 en daarna. 

social rewardsVanwege beperkingen die onlangs door Facebook zijn geïmplementeerd, zullen sociale deals de gebruiker nu vragen om inhoud te delen met Twitter om de beloning voor delen te ontvangen.
Dit zorgt ervoor dat alle sociale deals worden gedeeld voordat de beloning wordt verdiend.

mobile punch cardU en uw klanten hebben nu de mogelijkheid om klantgegevens, zoals Naam, E-mail, Telefoon, Geboortedatum, evenals de mogelijkheid om stoten uit te geven aan loyaliteitsprogramma's, en beloningen terug te zetten van de status "Ingewisseld" naar "Verdiend". Dit alles is toegankelijk door u aan te melden bij een bedrijfsportal en te navigeren naar de klantgegevens -> gegevenspagina