FacebookFacebook heeft eind vorige week aangekondigd dat ze een aanval op hun systeem hebben ontdekt waarbij aanvallers Facebook-toegangstokens hebben gestolen. Toegangstokens zijn het equivalent van digitale sleutels die aanvallers vervolgens hadden kunnen gebruiken om de accounts van anderen over te nemen.

Om u en uw klanten Facebook-account te beveiligen, heeft Facebook u en uw klanten mogelijk bij uw Facebook-accounts gelogd. Facebook zegt dat het loggen van gebruikers voorkomt dat aanvallers de tokens gebruiken om toegang te krijgen tot deze accounts.

Als u en / of uw klanten uitloggen bij uw Facebook-account, moet u zich aanmelden bij uw CAB Social - account en uw Facebook-accounts "vernieuwen" om ervoor te zorgen dat al uw berichten op uw Facebook-pagina's worden afgeleverd.


We hopen dat dit u niet al te veel ongemak bezorgt.

Lees de volledige verklaring van Facebook

 

Recaptcha LogoPlatform update: CAB Social

Je hebt nu de mogelijkheid om de reCAPTCHA spam-controle te voorzien aan je klanten deal en sweepstake-formulieren door op het "Activeer Spam Re-Captcha" vakje te klikken op het bewerk scherm van de deals en sweepstakes waaraan je de reCAPTCHA zou willen toevoegen.

LinkedIn LogoAantrekken van volgers om uw zakelijke aanwezigheid op LinkedIn te laten groeien
Hier zijn eenvoudige en effectieve strategie├źn om volgers te krijgen

  1. Begin met je collega's
    Vraag collega's om hun persoonlijke LinkedIn-profiel bij te werken en uw bedrijf op te nemen in hun huidige werkervaring, ze worden hierdoor automatisch volgers. Telkens wanneer een collega's een bedrijfsupdate leuk vindt, antwoord geeft op een artikel of deelt, kan het bericht zich verspreiden naar hun netwerken, zodat u merkbekendheid opbouwt binnen de LinkedIn-community.
  2. Voeg een LinkedIn "Follow" -knop toe aan uw website
    volgons linkedinMaak het voor websitebezoekers gemakkelijker om uw bedrijfspagina te volgen door een knop "Volgen" toe te voegen aan de website van uw organisatie. 
  3. Promoot uw bedrijfspagina buiten LinkedIn
    Link naar uw bedrijfspagina in de marketingcommunicatie, website, blogs en e-mailhandtekeningen van uw organisatie. Dit stimuleert niet alleen het verkeer, maar helpt ook om uw pagina te optimaliseren voor zoeken.