LinkedIn LogoAantrekken van volgers om uw zakelijke aanwezigheid op LinkedIn te laten groeien
Hier zijn eenvoudige en effectieve strategie├źn om volgers te krijgen

  1. Begin met je collega's
    Vraag collega's om hun persoonlijke LinkedIn-profiel bij te werken en uw bedrijf op te nemen in hun huidige werkervaring, ze worden hierdoor automatisch volgers. Telkens wanneer een collega's een bedrijfsupdate leuk vindt, antwoord geeft op een artikel of deelt, kan het bericht zich verspreiden naar hun netwerken, zodat u merkbekendheid opbouwt binnen de LinkedIn-community.
  2. Voeg een LinkedIn "Follow" -knop toe aan uw website
    volgons linkedinMaak het voor websitebezoekers gemakkelijker om uw bedrijfspagina te volgen door een knop "Volgen" toe te voegen aan de website van uw organisatie. 
  3. Promoot uw bedrijfspagina buiten LinkedIn
    Link naar uw bedrijfspagina in de marketingcommunicatie, website, blogs en e-mailhandtekeningen van uw organisatie. Dit stimuleert niet alleen het verkeer, maar helpt ook om uw pagina te optimaliseren voor zoeken.

feature mobile punch cardZeker in nederland is het sparen van zegels en stempels een jarenlang begrip.

De oude vertrouwde stempelkaart in digitale vorm is onverslijtbaar, eenvoudig en heeft iedere klant vandaag de dag altijd bij zich.

Alles werkt vanaf je smartphone of counter tablet, je klanten hebben niet meer een volle portefeuille of tas nodig om alle spaarkaarten bij zich te hebben.

Je verzameld automatisch gegevens van je klant en je kunt via de app je klanten informeren over aanbiedingen, openingstijden en veel meer.
De app is nu een marketing instrument.

Heb je interesse? klik hier

socialeconnectionsDe verbindingen tussen het CAB Social-dashboard en sociale netwerken kunnen verbreken en zullen om verschillende redenen opnieuw moeten worden verbonden, wat net zo eenvoudig kan zijn als software-updates of wachtwoord wijzigingen. LinkedIn-accounts moeten bijvoorbeeld elke 60 dagen opnieuw worden verbonden als veiligheidsmaatregel.

Meestal zal er na het inloggen een melding op uw dashboard verschijnen dat er opnieuw een connectie gemaakt moet worden  maar als berichten niet kunnen worden geplaatst, geven streams geen inhoud weer of worden gegevens niet in een analyserapport opgenomen, dit betekent meestal dat opnieuw verbinding maken noodzakelijk is. U kunt dit symbool ook naast het getroffen sociale netwerk zien in het gedeelte voor sociaal netwerkbeheer van het dashboard.